人気ブログランキング | 話題のタグを見る

BYJ韓国公式1/23☆[ニュース]ペ・ヨンジュンがワイキキ・カフェ



(自動翻訳機)

*BYJ韓国公式   2012/01/23 

70556 [ニュース]ペ・ヨンジュンがワイキキ・カフェ[5] Katz25(120)2012.01.23を開きます。


[ニュース] ワイキキ・カフェを開くペ・ヨンジュン

ジェーソンGENEGABUS/jason@staradvertiser.comによって

韓国の名声ペ・ヨンジュンは、Cafの中のゴリラと呼ばれるワイキキのコーヒーショップを開くことを目指して励んでいます?
ハワイ、スポークスマンは確認しました。
ニュースは、ホノルル・スター広告主の1月15日版の中の「K-ドラマ」コラムニスト、ジェフ・チョンによって最初に報告されました。
ペ・ヨンジュン。
(AP通信社)
「私たちはリース…(および)をちょうど得ました、プロジェクトは前に行きます。」ティモシー・リー(Baeのゴリラ生命方法アメリカ(LLC)を代表するハワイの不動産仲介人)は言いました。
韓国・日本のテレビ(ここで彼はYonsamaとして知られています)中の役割を演じて成功する後、Baeはそれらの2か国で彼の財界側をレストラン・ベンチャーへと広げました。
ハワイ島への昨年の訪問は彼にをここで何かを開く際に興味を感じさせました。
「彼はハワイを本当に楽しみ、熱心なゴルファーです」とリーが言いました。
「彼が4月にここにいた時、私たちはコナにいました。また、それは彼がコーヒー農園を経験するように実際になった場所です。」
オアフに戻り、リーはBaeをワイキキのテディーベア界の韓国の所有者に結び付けました。この人は付随的に余積をサブリースに利用可能にしておきました。
以前、必要な書類事務は今月の初めに終了しました、Cafの中のゴリラ?
ハワイは現実になりました。
リーは新事業のいくつかの様相を扱っているかもしれませんが、彼はBaeが彼自身プロセスの多くを監視するだろうと言いました。
「彼は直接深く関わり合っているでしょう」とリーが言いました。
「彼は大きなグルメ(および)です、非常によい口蓋を持っています。
「ハワイの私の所持品は、私たちが実際にアウトドアの食事するオプションをここで欠くということです。
私たちは一年中大きな天候を持っています。しかし、ある理由で、アウトドアにはまることはあまりありません。」
リーは次のように言いました、一方、新しい、500の平方フィート・スペースがあまり大きくありません、それはその外側の専用はまるエリアです、顧客を引きつけるのを支援するでしょう。
Baeのファンも俳優の個性を反映する要素および商品を設計するために集められるでしょう。
「このプロジェクトは個人です」とリーが言いました。
「私たちが行うのは商品やその他いろいろなこと上の個人的好みの(Baeの)多くでしょう。」
Cafの中のゴリラ?
ハワイは2155カラカウア通りに位置し、一時的に4月に開く準備ができています。
Baeが正式オープンを伴うと予想されます。

信用:
トマト/ソース(本当にありがとう。)(*^^、*):
http://lovebaeyongjoon.com/2012/01/23/news-bae-yong-joon-to-open-waikiki-cafe/


(原文 英語)

70556[News] Bae Yong Joon to open Waikiki cafe [5]Katz252012.01.23120

[News] Bae Yong Joon to open Waikiki cafe
BY JASON GENEGABUS / jason@staradvertiser.com

Korean celebrity Bae Yong Joon is working towards opening a coffee shop in Waikiki called Gorilla in the Café Hawaii, a spokesperson confirmed. The news was first reported by “K-Drama” columnist Jeff Chung in the Jan. 15 edition of the Honolulu Star-Advertiser.
Bae Yong Joon. (Associated Press)

“We just got the lease … (and) the project is going forward,” said Timothy Lee, a Hawaii-based real estate agent who represents Bae’s Gorilla Life Way USA, LLC.

After successful acting roles in Korean and Japanese television (where he is known as Yonsama), Bae expanded his business interests into restaurant ventures in those two countries. A visit to Hawaii island last year got him interested in opening something here.

“He really enjoys Hawaii and is an avid golfer,” Lee said. “When he was here in April, we were in Kona, and that’s where he really got to experience the coffee farms.”

Back on Oahu, Lee connected Bae with the Korean owners of Teddy Bear World in Waikiki, who incidentally had a vacant space available to sub-lease. Once the necessary paperwork was finalized earlier this month, Gorilla in the Café Hawaii became a reality. While Lee will handle some aspects of the new business, he said Bae himself will oversee much of the process.

“He’s going to be directly involved,” said Lee. “He’s a big foodie (and) has a very good palate.

“My thing in Hawaii is that we really lack the outdoor dining options here. We have great weather all year long, but for some reason there’s not much outdoor seating.”

Lee said that while the new, 500 square-foot space isn’t that big, it’s a dedicated seating area outside that will help attract customers. Bae’s fans will also be drawn to design elements and merchandise that reflect the actor’s personality.

“This project is personal,” said Lee. “It will be a lot of (Bae’s) personal preferences on the merchandise and everything that we do.”

Gorilla in the Café Hawaii will be located at 2155 Kalakaua Ave. and is tentatively set to open in April. Bae is expected to attend the grand opening.

CREDITS: TOMATO (THANK YOU VERY MUCH.) (*^^,*)/
SOURCE: http://lovebaeyongjoon.com/2012/01/23/news-bae-yong-joon-to-open-waikiki-cafe/
by joonkoala | 2012-01-24 11:02 | ぺ・ヨンジュン
<< インフォシーク1/24☆チャン... サンスポ1/24☆キム・ヒョン... >>